poniedziałek, 30 czerwca 2014

Kuchennie...

Weekend zleciał mi w dzikim tempie. Ani się obejrzałam jak poniedziałek mnie zbudził...
Po przebudzeniu musiał minąć dobry moment, aby zatrybić, że to wakacje!!!!
Szkoda tylko, że aura za oknem przeczy moim odczuciom:) Na to nie jestem w stanie wpłynąć, ale wkurzyć się wkurzyłam. Podobno całe lato ma być takie...i zgadzałoby się z tym co mówiła zawsze moja babcia: "jaka zima takie lato"... strach pomyśleć! Z wytęsknieniem czekam na sierpień, aby zacząć się pakować na urlop. Chyba mnie pokręci do tego czasu...
Aby zabić czas, szyje i maluję dla moich miłych Pań:)
Dzięki Ani z bloga "Brzezina moja" klik wróciłam do tematu kuchennego.


Uszyłam Ani trzy ściereczki do kuchni z grafiką.


Życzeniem Ani było, aby na ściereczkach była grafika przypominająca etykiety win.


Do ściereczek zamówiony był też serwetnik:


Na dzisiaj tyle by było, życzę wszystkim miłego poniedziałku, bo jak mówią: jaki poniedziałek taki cały tydzień:)

P.S.
Dziękuję za wszystkie polubienia na FB. Mam nadzieję, że pomalutku konto się rozbuja:) Dla chętnych klik

40 komentarzy:

  1. śliczne reczniczki , no niestety pogoda się pogorszyła...
    a mnie czeka przetwarzanie porzeczek uzbieranych w weekend , jak wróce z pracy zakasam rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda faktycznie okropna !! Zaś leje .. dobrze ,że też wyjeżdżamy na urlop w sierpniu , bo teraz jedyne wyjście to ciepłe kraje , bo u nas to masakra.. brrrrrrr... Serwetnik uroczy .. sama mam na niego chrapkę .. Buziaki :) Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego my w tym roku postawiliśmy na ciepły kraj:)

      Usuń
  3. Kochana,nie strasz z tym latem-ja tu za 10 dni zmykam nad morze! Ma być słońce i już!!!
    Ściereczki piękne,mi by było szkoda ich używać ;p Wisiały by sobie jako ozdoba kuchni :)
    No to życzę miłego poniedziałku-żeby cały tydzień tak pociągnąć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te ściereczki:)mnie by było szkoda je używać w kuchni:)no chyba ,że wisiały by na ozdobę:)))wakacje-powiadasz?:)aura za oknem temu przeczy:))))szaruga jak jesienią:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Bo to sa te ściereczki które cieszą oko. U mnie domownicy już się nauczyli które mają podziwiać a którymi wycierać talerze:)

      Usuń
  5. hej słońce! jej jakie one ładne... :)))))))) śliczne zdjęcia zrobiłaś na balkonie!
    wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Piekne ściereczki .
    serwetnik rewelacyjny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ściereczki, aż szkoda ich używać ;))) Trzeba wierzyć, że lato będzie piękne, a na FB kliknę jak wrócę z działki na domowe terytorium bo w służbowym kompie FB mamy zablokowany ;))) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ALeż Ci pięknie wychodza te transfery!!! ja się poddałam:-) super pomysł na ściereczki, żal będzie ich używac, no chyba, żeby zawinąc butelkę wina i ładnie podac do stołu:-) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunęłaś mi myśl!!!!

      Usuń
    2. M.in. taki jest plan na te ściereczki. Jeszcze nie miałam kiedy się nimi nacieszyć, ani nawet pochwalić, ale są super!

      Usuń
  9. Ja od tygodnia jestem na urlopie, mam nadzieję,że dzisiejszy deszcz to jednodniowy wybryk.. bo jeszcze tydzień leniuchowania przede mną :)) ściereczki śliczne, ale i mnie byłoby ich żal używać :)) pomysł Magdy z winem super :)) serdeczności i deszczom dziękujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ściereczki!
    Mam nadzieje ze podeslesz zdj tarty jak upieczesz ;)
    Pozdrawiam córeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściereczki śliczne, chyba dzisiaj znowu zmierzę się z transferami na płótno (ostatnie dwie próby nieudane:( ). Pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana chyba w tym samym czasie założyłyśmy swoje funpage;) Zaraz lecę polubić do Ciebie;) W tym roku ma być ciepłe lato spokojnie na pewno zasłużyłaś na pogodę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ja to byłam strasznym wrogiem FB, ale moje miłe panie zmotywowały mnie do założenia konta...pytanie tylko kiedy ja go rozbujam:)

      Usuń
  13. bardzo mi się podobają,zresztą wszystko co robisz mi się podoba więc nie może być inaczej :)
    mam nadzieje,że poniedziałkowe przysłowie się nie sprawdzi bo nie chciałabym takiej pogody jak dzisiaj na cały tydzień..

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne to Twoje rękodzieło :)))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :)
    podziwiam :)
    Miłego dnia :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne takie ściereczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te Twoje robótki. Kurcze, u nas pada cały dzień !!!! brrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne szyjesz te ściereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda mało przypomina lato,bardziej późną jesień i faktycznie nim się obejrzymy ona nastanie :( Ściereczki urocze i fajne te napisy na nich ale to żadna nowość w Twoim wypadku!
    Buziol

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne te sciereczki! Super zrozumiane i wykonane życzenie Ani! Cudenka po prostu

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie pogoda pod psem pada,zimno jak licho :(ale trzymam kciuki aby słońce świeciło jak pojedziesz na wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ściereczki eleganckie :) U nas pogoda bardzo zmienna ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne ściereczki :)
    Masz rację co do pogody, popsuła mi dziś wszystkie plany... No ale cóż... miejmy nadzieję, że niedługo będzie lepiej.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. ewuś śliczne te ściereczki
    a jeśli chodzi o pogode to myśl pozytywnie bo tylko uśmiechem mozna sprowadzić słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię Twoje kuchenne klimaty :)
    a! i w ogóle się nie przejmuj WIESZ czym :) ok? :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mamy wiosnę i jesień :-) Trzeba się przestawić i nerwów nie będzie ;-)

    Kuchennie i pięknie Ci powiem :-)
    Lecę FB polubić :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie, i ściereczki i kwiatuszki na balkonie :) U mnie pochmurno, lato figle płata póki co ...
    Buziaczki-D.

    OdpowiedzUsuń
  28. :)) Uwielbiam takie kuchenne dodatki, jestem maniaczką wszelkich ręczniczków, ściereczek i.t.d Czy muszę dodawać, że Twoje wyszły jak zwykle bosko?;))) Uściski:**

    OdpowiedzUsuń